Tuesday, December 29, 2009

Y E S

Hari tu my hubby dapat bonus and dia ajak berterapi kat MV and Gardens memang plan cari handphone je mula2 entah camna my hubby wat surprise untuk belikan aku handbag weeeeeeeeeeehooooooooooooooo, tq yang wah terus yang ye he he he. Kitorang memang mcm ni kalo tak de duit diam2 je da ada duit cari barang yg berkualiti dan tahan lama, tak sekali pun terlintas dihati untuk menunjuk2 ini semua utk kepuasan diri masing2.




yeah da dapat, macam wat collection lak beg guest ni,


saat2 yang dinantikan setelah lama menunggu hp baru akhirnya tertunai jua ha ha ha skemanya ayat

gambar pertama yang aku snap from my Aino

takkan untuk bini je kan untuk diri sendiri mesti ada terus g Gardens Isetan, rasanya lelaki lagi cerewet la pilih baju, aku dah tak larat dah perhatikan je la


dah habis shopping baru terasa lapar terus singgah subway untuk ngap ngap ngap

masa nak balik tu dekat ruang legar tu ada promotion minyak wangi terus aku amik satu utk hadiahkan kat my hubby kira balas la dia belikan handbag aku belikan minyak wangi, cina tu da con ceng con ceng suruh angkat lagi satu utk aku tp malas la bali dreams n delicious pun tak habis lagi. so kita dulukan yg mana perlu ye.

next anak2 pulak



1 comment:

Ibuhani said...

hahaha.....beg warna pink....caya lah Lin....shopping sakan ekk...beli fon lg.....aino plak tu.....kau tunggu aku beli Satio pulak ekk......tp lepas nana habis SPMlah......hehehe...masa tu harga dia pun turun 80% :)