Saturday, February 6, 2010

Geram...



salam untuk semua pembaca

Semalam saya telah mengambil baju yang saya tempah di kedai jahit area section 3. Bila saya masuk kedai tu saya dah nampak baju saya. Ya Allah kenapa baju-baju saya tu dijahit besar-besar ketiga-tiga pasang pulak tu. Itu satu hal masa saya tempah owner tu ckp keseluruhannya rm 213 termasuk lining sekali, bila saya nak bayar tengok kena tambah lagi rm 18, saya nak cakap banyak pun malas sebab owner dia tak de dekat kedai tu semalam.

Balik rumah terus saya call owner, kebetulan dia angkat saya terus tanya apa jadi dengan baju saya, you all bayangkan ye baju kurung johor dia buat sekembang-kembang tidak pulak tu labuh bwh lutut, baju kurung moden langsung tak de shape dia buat lurus beserta dgn kembang ok langsung tak nampak kurung johor bukan la saya kata saya ni kurus sangat, baju kurung tak usah ckp la kan padahal dia amik ukuran saya sendiri. Dah saya pot pet pot pet tu dia diam je, inipun menimbulkan kemarahan saya sebab satu perkataan maaf pun keluar dari dia.

Minta maaf la saya memang tak boleh terima, kita bayar mahal-mahal tapi hasilnya sangat @#$%^&%. Wahai penjahit-penjahit baju sila la buat baju kami dengan elok, kami bagi kepercayaan kepada anda. First time hantar tempah baju setelah 2 tahun tak tempah last2 hasilnya sangat mengerikan.




No comments: