Monday, February 1, 2010

koleksi baru


Sambil cuci mata tersangkut dengan wedges ni bertambah la collection ku. Sekarang pergi mana-mana kena tutup mata dulu sebab 16 hari je lagi nak pergi bercuti dan sopink mopink.


7 comments:

PuTeRi BoNgSu said...

Wahhh byk syokkk oooo...
slmt bshopping kt sana nanti ek...ahaks

Ibuhani said...

weii.....bukan ke kata nak shopping kat Bandung? Tp kasut cantiklah......hehehe...hush puppies lg tu :)

danishahumaira said...

eiz takut tak sompek yo maso suntuk sangat,

kak ani murah je tu,

atty's said...

itu lah ..kena save baget nie..kty pun nak g sopink dua minggu lagi.

danishahumaira said...

tu la kak ty, kak ty nk g mana

papillon putih said...

cantik oi kasut tu. i suka tengok orang pakai wedges.

danishahumaira said...

kak yati sebenarnya i berkenan lagi satu kasut warna memang cun la tapi regenya menggugat wallet ku itu hahhaha