Tuesday, March 16, 2010

lapangkan fikiran jap

Salam semua,

Ingat nak cuti Khamis dan Jumaat ni, tapi tak kesampaian sebab byk urusan yg perlu diselesaikan, minggu ni je ada meeting dengan JPA dan MARA semuanya pukul 5 ke atas, kesian kat PC sbb dia busy with her class n for the same time terpaksa handle semua meeting. Tak sampai hati nak cakap saya nak ambil cuti, terasa macam pentingkan diri pulak, dalam kita kerja ni kena jugak give and take ye. Selama 5 tahun saya bersama PC ni, this is first time dia tak ambil cuti masa cuti sekolah, so dia boleh why not me, dari hati yang ikhlas ok bukan bodek.

Minggu depan final exam for PF7, kejap je masa berlalu budak2 ni akan fly ke France bulan 4 nanti ooh lebih kurang 3 minggu lagi, mereka adalah batch akhir yang akan saya handle, kenapa last batch, saya akan ditukarkan ke department lain. Bercakap tukar department ni sebenarnya amat berat hati saya meninggalkan department ni dari batch 3 hinggala batch 8 tapibatch 8 saya tak sempat habiskan, saya memang rapat dengan pelajar2 ni, if diorang ada problem diorang akan jumpa saya dah macam adik beradik pun ada, sampai ada yang panggil saya mama hahahaha kelakar la diorang ni.

"Hijrah itu pengorbanan, hijrah itu perjuangan", dua perkataan ini la yang membuat saya berfikiran positif. Mungkin di department baru saya akan dapat ilmu baru dan lebih menarik betul tak. ok sambung kerja balik saja je nak lapangkan otak ni, otak tengah celaru dengan budget utk convo dan mesyuarat hari khamis dan jumaat ni, hopefully next week akan dapat beri tumpuan penuh untuk filing yang tak pernah surut hahahaha. ok selamat berkerja semua...


3 comments:

PuTeRi BoNgSu said...

put3 pon nk bfikiran positiflah..
SANGGUP BERPINDAH DEMIMU UNIKL.hahaha..motto x leh blah..

danishahumaira said...

x de maknanya demi unikl ini kes kau dipaksa aku terpaksa hahahaha

Ibuhani said...

suka3 sbb duduk beramai2.....mesti meriah kan :)