Friday, March 26, 2010

Tersentuh....

Semalam pagi dapat kebenaran dari bos untuk pergi Pameran buku antarabangsa dekat PWTC bersama rakan2 yang lain. Kitorang semua target by 3pm dah ada kat ofis. Entah macamana apa yang dirancang tidak menjadi kerana pukul 5pm masih berada di PWTC korang bayangkan kalau pukul 5 masih ada di KL sudah tentu hazab kan bertambah lagi dengan ribut petir dan hujan yang amat lebat lagi la. Saya tak kisah sebab my husband ada tapi yg saya kisah kereta ada dekat saya uwarghhhhhhhh, saya call husband mintak dia amik anak2 dulu dan saya akan amik diorg semua dekat ofis, terpaksa la dia pinjam kereta kawan dia untuk amik anak2.

Akhirnya dalam 5.40pm kami semua baru keluar dari PWTC jam jangan cakap la sampai Jln Tun Razak baru clear itupun dah pukul 6.30pm. Sampai ofis pukul 7.00pm terus start kereta tak de la nak panas2kan enjin terus je jalan rosak la kete kalo selalu cenggini huhuhu. Dalam 7.30 sampai ofis patutnya dalam 10 minit da sampai, lampu isyarat kat MPI tu lak sekejap sangat dah merah, baru 2 kereta lepas dah merah geram sungguh nak cilok takut kang tak pasal2 kena makan hon orang.

Bila sampai terus say sorry kat husband and anak2 sebab lambat. Dalam kereta masing2 senyap kepenatan agaknya, dalam suasana sepi tu tetiba kakak bersuara "mama ni tak kesian dengan kakak ke mandi malam2" tersentuh saya kesian dekat dia penat, ye la kalau kita pun lg pun dia seharian kat sekolah. Sorry ye kakak mama tak sengaja.

Nak tebus kesalahan saya ni hari ni nak bawak diorg g shopping n makan2, nak pegi mana ek, makan da tau dah of course sphagetti

4 comments:

Ibuhani said...

sib baik x ikut smlm......kalau x sian Nana.....

PuTeRi BoNgSu said...

sian kakak...
nsb dia x membebel mcm mama dia kan..hahaha

Unknown said...

salam..la apasal tak tegur..masa tu kat mana..tulah penangan kuala lumpur semasa dan selepas hujan..jem teruk kan.

danishahumaira said...

kak ina x silap kak ina nak g ke arah booth ujang tu, tu la gila bab punya jem