Friday, January 15, 2010

Pengambilan January

3 Jan yang lepas merupakan hari pendaftaran untuk pelajar2 baru di MFI ni. Seperti biasa kami semua telah ditugaskan untuk menjaga kaunter pendaftaran. Macam2 perangai tengok diorang ni yang tak bestnya bila tanya mana sijil original SPM , jawapan yang dibagi adalah paling common ialah dekat mak saya, mak saya tak masukkan, tertinggal kat kereta @ kampung, bila tanya kg kat mana, kat terengganu, sabah, sarawak, ko nak jawab apa, urghhhhhhhhhhhh. lg satu pasal semuanya emak tu, nk je jawab mak awak ke yang nak belajar, apa yang aku boleh buat menggeleng kepala je la.

Pihak universiti dah siap list document2 yang perlu dibawak masa hari pendaftaran tapi macam biasa mak jugak yang kena kalo korang tak ingat jasa mak korang tak tau la akak nak cakap apa. Hrmmm sampai macam tu sekalikan anak2 sekarang dimanjakan. Hopefully kitorg bukan tergolong dalam golongan itu, sekadar memantau ok la kan.

preparation sebelum pelajar2 melangkah masuk ke dewan untuk daftar,

sempat koooooooooooo

windu tau dgn ini org 1 minggu tak masuk ofis kerja sambil bercuti kat selatan nun.

pu3 with one of lecturer yg replace exa

ha yang ni pun sama, namanya je ada kat ofis tp tak pernah bertembung, biasa la bulan 12 dan bulan 7 adalah bulan yg paling busy utk ibuhani. Tak pe kak ani next sem sy tolong akak k

Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar walaupun ada ketikanya sistem down, tapi semuanya selesai on time.

1 comment:

Ibuhani said...

hehehe.....nanti dah lega2 kita gi lunch sama ekk......