Thursday, June 17, 2010

Piala Dunia datang lagi


Korang minat tak bola, saya memang minat bola mungkin dari kecil lagi saya dikelilingi adik beradik lelaki yang semuanya minat bola, jadi saya pun termasuk la dalam golongan yang minat bola. Sanggup tu bersengkang mata akibatnya bila dekat ofis kuyu je mata ni. Pasukan kegemaran saya adalah German, hari tu walaupun jam telah menunjukkan pukul 4 pagi tapi rasa macam sayang nak tutup mata sebab diorang main best hehhehe. Cuti sekolah ni boleh la layan sampai lewat pagi, esok budak2 dah naik sekolah tak boleh layan sangat kang ada yg sampai sekolah pukul 8 pagi.

Ok la jom layan bola 4 tahun sekali je beb, petang ni Argentina lawan Korea Selatan sapa yg menang ek, jangan pandang sebelah mata kat Korea ni diorang ni hebat jugak, so apa lagi lepas maghrib duduk depan tv @ nak meriah pergi la kedai mamak @ MC D.






4 comments:

PuTeRi BoNgSu said...

puteri diabaikan setiap mlm akibat BOLA...
nsb pandai bdikari.hahaha..

ummumishkah said...

wah, family bola yer!

momguess said...

den suko bola time FINAL je
idup BRASIL!!!
hahahahah

danishahumaira said...

pu3 kena tunjuk minat jugak so tak rasa terabai hehehe,

ummumishkah dari kecik lg hehehe

kak momguess eden pilih german hehhehehe