Thursday, September 30, 2010

Makan dan makan lagi

Raya ni memang wajib citer pasal makan kan, hari sabtu lepas mak saya bagi nasi briyani, kambing briyani & rendang oleh kerana perut dah tahap meletup simpan la dulu dlm peti ais. Besoknya baru la tercari-cari makanan teringat tu terus keluarkan dan terus panaskan, lepas tu tekak macam teringin nak makan lempeng jd buat la lempeng, saya cicahkan dengan rendang daging sedap ko tak toleh kiri kanan lagi heeeee. Anak2 pulak request goreng nugget petang tu turutkan jela. Alhamdulillah kenyang kami hari tu



Hari Selasa pulak saya dapat bungkusan dari pakcik diorang ada wat catering sekitar Bangi. macam2 saya dapat, alhamdulillah rezeki, jd saya tak perlu masak untuk berbuka terus je makan lauk pauk yg dibekalkan. Tapi makan sikit2 je sebab lps berbuka terus g rumah adik ipar saya untuk beraya. Dekat rumah adik ipar lak ada pasta n meehoon goreng tomyam & fruit cocktail kira bersahur sekali la tu dah tak larat nak bangun sahur.




macam2 ada, sate, kuew teow, rendang daging n lemang, kambing bakar dgn brown sos, otak2 perghhhhhhh semua saya makan tapi tak la banyak gilo ko hehehehe

Weekend ni ada 3 rumah lagi.

No comments: