Saturday, September 11, 2010

Salam aidilfitri ikhlas daripada Danishahumaira sekeluarga


1 Syawal bakal hadir tidak lama lagi, saya pasti semua orang sedang menghitung hari untuk menyambut hari kemenanangan setelah sebulan berpuasa. Saya dengan rasa rendah diri ingin memohon ampun dan maaf sekiranya terdapat kekasaran bahasa atau menyinggung hati para pembaca sepanjang saya berblog ini. Semoga Syawal ini mari la kita menyambut dengan rasa penuh kesyukuran dan yang penting bersederhana dan jangan membazir, dan saya doakan semua dapat bertemu dengan Ramadhan yang akan datang insyaallah. Salam Aidilfitri
maaf zahir dan batin

Ikhlas Daripada
Rozlin, Edillah, Irdina Farisya, Dania Humaira & Danish Hidayat


2 comments:

attyfir said...

selamat hari raya ..
andai ada terguris perasaan spjg berblogging nie harap dimaafkan ye .

danishahumaira said...

saya pun sama ye kak ty