Thursday, November 29, 2012

Hobi

Kita skip cerita pasal makanan ye, nak cerita hobi pulak, apa hobi korang ye dulu ingat lagi masa sekolah cikgu mesti tanya apa hobi kita kan lepas tu senaraikan 3 hobi dan buat karangan. Hobi aku dari dulu hingga kini adalah membaca dan sekarang anak-anak pulak mengikut.Tak kira la baca apa pun tapi sekarang aku suka baca novel feeling jiwang semacam kan, novelis yang aku suka Aisya Sofea, Fauziah Ashaari, dan sekarang aku dah jatuh cinta dengan novel Sha Ibrahim dan Siti Rosmizah. Novel2 dorang tak pernah sekali pun aku tak beli sedap tak sedap belakang kira tapi selalu sedap tak pernah menghampakan.

see pantang keluar je baru aku terus rembat, yg sebelah kanan tu aku terbeli sebab tertarik dengan sinopsis, belum habis baca tapi so far memang best. Nak tau best ke tak bila baca tu tak boleh nak letak walau seminit pun hahahaha, kalo tak best baca sekejap lepas tu letak sampai la bila teringat baru baca balik
ini pun best jugak novel islamik keluaran PTS

Kesimpulannya aku akan beli bila sinopsis dia best dan novel tu dari novelis yang aku suka, korang suka novel jugak ke jom share..



No comments: