Friday, December 7, 2012

Saya Suka Makan....

Minggu ni sunyi anak2 telah balik kampung, bila tinggal berdua melayan perasaan masing2 je la, macam aku lebih senang layan novel tapi pukul 10 confirm terpacak depan tv nak tgk adam dan hawa hehehee, lepas tu sambung balik novel, masak hrmm tak kut tinggal berdua je kang x habis membazir je. 

berbalik pada tajuk hahahha selain membaca novel aku suka makan tak kisah la murah ke mahal asalkan makanan tu tak buat aku muntah bak kata laki aku sejak dia kawin dengan aku tak de satu makanan pun yang aku tak suka, buat apa nak cerewet2 kan janji halal dan kenyang.

So muak la korang tengok gambar2 kat bawah, warning sapa yang tengah lapar dilarang untuk tengok ye


 ikan goreng, cencaru masak lemak & udang goreng kunyit
 masak lemak kubis dan ikan cencaru sumbat
 nasi goreng, ikan bilis & soda laici


 pappa rich
 carl's junior


 madam kwan's



 itu je memang confirmkan saya suka makan hehehehe


No comments: