Thursday, January 8, 2009

Hari pertama Irdina Farisya di Sek Integrasi BB Bangi

Tanggal 5/1/2009 merupakan hari bersejarah untuk insan bernama Irdina Farisya. Pada hari tersebut dia telah bergelar pelajar tahun 1 di Sekolah Rendah Agama Integrasi Bandar Baru Bangi. Macam pelik pulak sebab masa tadika dia bukan dari aliran agama pun, tapi rezeki dia untuk masuk sekolah ni.Siapa sangka dari pot pet pot pet speaking english masuk sekolah agama lepas ni pot pet pot pet dalam bahasa Arab pulak ye


ermm mula-mula kitorang risau boleh ke dia buat ujian untuk masuk sekolah ni tapi alhamdulillah berkat doa mama dan papa Allah izinkan Irdina bersekolah di situ.

Bukan senang rupanya hendak masuk SRAI ni, pada hari orientasi 30/12/2008 semua tahun satu perlu ambil ujian Jawi dan Iqra' sekali lagi untuk menentukan kelas mana mereka di tempatkan. Akhirnya pada 5/1/2009 Irdina Farisya telah di tempatkan di kelas ! Bestari tak silap ni kelas no 4 dari 5 kelas he he he dia x tau nk jawab soalan dalam tulisan jawi. Tapi tak per ini adalah permulaan Mama doakan kakak akan berjaya selepas ini amin.

Jom tengok aksi2 hari pertama dia di SRAI Bandar Baru Bangi next blog k

No comments: