Friday, January 9, 2009

Teman berbicara telah pindah

Ini la dia orang yang dimaksudkan. Nur Ainul Yaqeen yang saya kenali merupakan teman untuk berbicara dan boleh berkongsi kisah suka dan duka. ermm jangan tak percaya walaupun umur dia masih muda tetapi beliau boleh lontarkan idea yang bernas seperti orang yang telah melalui banyak pengalaman, mungkin dia suka membaca dan menulis itu yang membuatkan dia matang sebelum usia. Pejam celik pejam celik genap 6 bulan Aqeen berkhidmat di UNIKL MFI dan bilik FCP ini la merapatkan kami, kerusi, meja, dinding menjadi saksi hubungan kami yang akrab bagaikan adik dan kakak. Akan tetapi pada hari ini Aqeen telah pindah ke bilik bawah dengan rasminya, aduh boring gila, tinggal la saya dengan PC & SH huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Kepada Aqeen ada ke masa kita untuk chit chat macam dulu lagi mesti kurang kan hu hu hu. ok la next blog saya nk cerita tentang sahabat yg paling ngam dgn saya. See you next blog

2 comments:

Anonymous said...

Uhuk2.. muka saya telah merah padam gara-gara ayat kak lin yang power nih. keakraban akan terus ada. YM connecting us. hihi.

Kejap je ye masa berlalu...

danishahumaira said...

ish perah otak nk kuarkan ayat power hu hu hu,