Thursday, November 12, 2009

Berlari di pagi hari

Ini kisah 3/11 ye kengkawan, pagi yang cerah itu telah menjadi saksi kami warga MFI telah disuruh berlari COMPULSORY ye kengkawan tapi kami suka sebab takkan nak mengadap komputer dan kertas hari2kan, so dgn cara ini la kami dapat releasekan stress. Kami dibahagikan mengikut kumpulan ada 4 warna team merah, biru, kuning dan hijau, secara kebetulan aku satu team dgn pu3 bongsu best giler beb. Pagi tu semua bersemangat, yg best tu sambil berlari pun sempat posing tp gambar tu kat camera org lain la. Kami disuruh berlari sejauh 4.6 km masuk seksyen 15 keluar stadium n u turn balik ke MFI. Jom la layan gambar pulak

kasut sapakah ini

bersemangat la diorang ni pagi2 dah berkumpul bagus2

harus ada kami kebetulan tau kitorg satu team, tp mek ni pregnant la tak leh joint sangat, separuh jalan dah naik van tinggalkan aku hu hu hu

manja betul kak maz n ibuhani, cerita pasal ibuhani dia siap ckp dengan semua org dia tak lari dia jalan je rupa2nya trick dia je, you all nak tau dia tersenarai dlm top 10 tu fuh dasat ek. tapi kan memang pun jalan dia umpama 10 langkah kitorang 1 langkah dia ha ha ha

sesi sebelum berlari



sesi selepas berlari penat giler....

selepas berlari tu mula la sakit sana sakit sini dekat seminggu baru okay balik tu la kan athlete setahun sekali namanya tu

4 comments:

PuTeRi BoNgSu said...

aku rs klu aku leh lari mesti aku pon termasuk dlm list top 10 tu..aku saje jew bg peluang kt ibu ani. wakaka...

CathJ said...

Best lah lari ada geng... kalau sorang2 wu huuu.... tak usah lerrr.... ;-p

Ibuhani said...

hehehe.......kasut pinjam akulah tu. Mula2 mmg x nak lari tp dah jln pun kau org masih kat blkg.......baik aku lari jer......jgn marah....lg pun mmg k.ani laju dr kau org smua.......hehehe :)

danishahumaira said...

eleh pu3 next year aku nak tengok,

cath- betul tu kalo sorang2 mau aku singgah kedai mamak minum2 pastu tahan cab suruh hantar balik office he he he

ibuhani- yo la tu kak, jom netball pulak