Tuesday, November 17, 2009

Hari minggu kami

Hari Sabtu dan Ahad adalah hari yg kami tunggu2 selain boleh bangun lambat tak la lambat sangat pukul 8 tu kira ok la kan, boleh kemas rumah yg agak serabut, dan yang best boleh masak utk org2 tersayang, hari minggu baru best masak sbb semua org dapat makan, dari pagi hingga la tengahari, malam pulak depends kalo g jalan2 kat luar so makan je la kat luar yang penting bersama suami dan anak2. Ok layan gambar2 aktiviti kami

cik abang yg sangat rajin menolong sang isteri ha ha ha, kena paksa sebenarnya

sambil dilihat anak bujang, kakak2nya seperti biasa layan tv la apa lagi


sarapan pagi lempeng cicah sambal tumis dan briyani kambing maveles sambil menjilat jari, briyani kambing tu dpt dari kenduri kekah



nasi lemak ayam goreng rempah bersama sambal tumis ikan bilis from air tangan ku fuh diet ku hilang bila hari minggu



3 comments:

Ibuhani said...

srpn ker tu......cam mkn tghri pulak.....sodap tu...yummy..

danishahumaira said...

itu satu hari punya makan he he he

ummumishkah said...

menyelerakan tgk nasik lemak tu.. hari mingu ni nak masak nasi lemak lah! :)