Wednesday, November 11, 2009

Majlis raya di Qdees

hu hu hu bapak punya lama cerita. Ini masa Qdees buat majlis hari raya, tiap2 tahun kitorang tak pernah miss ini tahun yg ke3 kali ni adik punya giliran last 2 years kakak dia. Cerita banyak pun tak guna he he he citer da basi, kita tengok gambar je la ye




parents masa ni tengah makan, yang diorg dgn aktiviti, sorang pun tak heran parents diorg datang









semua makanan disediakan oleh teacher2 Qdees, sedap2 belaka

boleh perasan lak mama dia nak snap he he he

serius muka mamat ni ha ha ha


ini la Qdees seksyen 3 "Tadika Damai Impian"

empunya blog mengakhiri entry ini, minggu ni konsert akhir tahun, insyaallah aku akan update lagi, masa sport tak dapat pegi sbb masa tu aku kena keje daa


3 comments:

CathJ said...

Semua sekolah tengah buat concert... hihihi... anak aku tak dapat join kaki sakit...hahahah...

bila cuti sekolah yer?? ;-p

malinasiam said...

sobsobsob
last aku g concert ank aku 12 tahun lepas
mmg best sgt tgk bebudak ni kan
comei jer tgk dorang pkai baju melayu/kurung
bile den nak tambah ank lagik nie???

danishahumaira said...

CATH cuti sekolah mula 20/11,

momguess- tambah je mesti seronok dpt baby he he he