Monday, May 18, 2009

Continue- Tarbush Restaurant


ok sambung balik tadi kita tengok tempatkan sekarang kita tengok apa yang aku makan laki bini aritu, sori ek anak2 sekali sekala mama n papa nak berdating hu hu hu, korang layan je la gambar sbb dah lama aku dah tak ingat nama menu2 tu tapi sedap2 beb, tapi kalo korang perut kecik, kalo amik menu nasi jangan la tamak2 satu menu nasi briyani dia bole kongsi 2 orang, banyak la n kita pun cepat muak sebab tau je la masakan dari sana kan guna minyak sapi, tapi kalo korang amik samosa amik la lebih he he he gerenti sedap punya ler

ni samosa daging kambing sedap hingga menjilat pinggan
aku tak ingat apa benda nye ni rasa roti apa entah
ni nasi briyani kambing hubbyku punya nampak sikit tp........
ini lak aku punya menu sori ek tak ingat korang boleh tengok menu ni kat website diorg, minuman aku tak sempat snap sbb dah kelaparan
ni desertnye puding caramel