Wednesday, May 6, 2009

Today is My Big Day


He he he alamak hari ni dah melangkah ke angka 3 la, macam-macam perasaan ada happy, sayu dari malam tadi rasa macam lain je naper ek mungkin perubahan dekat angka depan tu kot. Apa apa pun nak ucap thank you sangat dekat orang2 yang wish happy birthday to me through sms, my shoutmix and ym especially kat my hubby(lunch nanti dia nak belanja makan), to my lovely kids dapat kiss dari diorang yang bestnya kakak merajuk pagi tadi sebab kitorang tak buat birthday party, eh eh sapa punya birthday ek ha ha ha tu la kan budak-budak.

Kepada pu3 bongsu yang sms aku tepat 12 malam k, luv u so much, di ikuti my cousin lak tak sangka beb dia ingat, ye la birthday dia 5/6 aku punya terbalik 6/5 he he he, thank you abang nazri, and pagi tadi tengok shoutmix ibuhani wish semalam dia belanja hari ini dia wish thank you kak. Kepada abang ku sms engkau membuat aku menitiskan air mata aku, ye betul semoga kasih sayang adik beradik kita tak kan putus, kot ye pun ko jangan la mention umur aku huwargh huwargh huwargh.

Oh ye setiap kali tempuh 6/5 ni teringat kat member office lama Peah, Kudut n Botak, diorang selalu raikan birthday kembar tak seiras ni iaitu aku n botak sebab kitorang selang sehari je yang botak nye birthday 7/5. Rindu sangat waktu tu tukar2 hadiah, potong kek, n makan-makan, eh kalo korang baca blog ni email kan gambar2 party buih kita tu hu hu hu.

No comments: