Wednesday, March 11, 2009

Hujan oh Hujan

terpandang kat luar sana tengok awan gelap gelita bersama petir sabung menyabung dan hanya menunggu hujan turun untuk membasahi bumi. Bila hujan pekerjaan dan perancangan kita agak terbatas betul tak antaranya aktiviti2 rutin seperti ini la yg terjejas:-

aktivit basuh pakaian, basuh hari ni 2-3hari baru nak kering, pastu nak basuh lagi hu hu hu akibatnye macam gambar kat atas la, itu baru 2 bakul yg belum di lipat, yang dah lipat 1 bakul, bayangkan la anak 7-8 orang ye tiap2 hari kena basuh kan. Minggu lepas dan minggu ni ok sikit sebab hubby ada kat rumah boleh la dia tolong yang mana patut.