Tuesday, April 7, 2009

Aku yang Terlupa

Tengahari tadi lepas solat aku terus masuk office untuk hantar kad-kad jemputan untuk Pre France Convocation, pastu sempat singgah bilik yaqeen berborak jap, lepas tu perut rasa lapar pergi cafe beli roti, masuk bilik balik dan mula hendak buat tag untuk scroll. Pintu bilik aku diketuk masa tu dah pukul 5 minit pukul 3 petang,

student: Assalamualaikum kak Hj Kama ada,
aku: Hj Kama tak de cuti
student: ok la
aku: kenapa dik
student: patutnya ada test hari ni pukul 2.30pm

aku serta merta panik ya allah aku yang patut jaga test tu aduhhhhhhhhhhhhh camne bole lupa arghhhhhhhhhhhhh tidak.

aku: Korang masuk balik showroom akak nak ambil kertas test dulu,

Baru teringat kertas test ada dekat printing room tak ambil lagi, student attendance yang Hj Kama bagi pun dah tak ada atas meja. Lantak la yang penting budak-budak ambil test. Dengan muka yang bersalah aku masuk showroom sambil cakap

aku: " akak minta maaf banyak2 akak terlupa sangat test ni
student: tak pe kak relax la kalau tak masuk pun tak pe

dah salah aku nak marah pun tak leh terima je la seadanya.

No comments: