Monday, April 20, 2009

Sebalik Tabir Konvokesyen Pre France-Preparation part 2

Di dalam kesibukan untuk menyiapkan segala persiapan aku tiba-tiba teringat sijil untuk pelajar cemerlang tak buat lagi aduh... camner bole lupa ni, Dean pulak x der minggu tu nak tak nak terpaksa la minta admission record keluarkan sijil (tq azril), pastu masa hari konvokesyen kena kejar Dean untuk sign sijil tersebut. Petang Khamis tu tengah masukkan sijil2 dalam scroll dapat call dari Azril,

Azril: Lynn, Dean da sign sijil2 tu tak
Aku: da naper
Azril: Aku nak copy tau nnt kalau ada audit senang sikit

Alamak naper aku lupa part ni, patutnya sijil2 ni aku buat copy dulu la, tu la nk cepat siap lain jadinya. Terpaksa la aku keluarkan sijil2 yang telah aku masuk dalam scroll untuk di photostat, nasib baik subcommittee aku datang lepas habis kelas, dengan pertolongan diorang dapat la kami siapkan scroll pada malam tu jugak, tinggal nk bungkus souvenir je kat dewan ESSET. Thank you girls.
ni la Asma khusyuknye dia he he he

tertinggal pulak nama raja izzati paling kanan sekali (dia ni subcommittee my bos dia emcee utk majlis kami, sedap tau suara dia), dari kiri murni, suhaila, marsheilla and raja izzati




masa untuk posing say cheese he he he, comel2kan budak2 ni

No comments: