Monday, April 20, 2009

Sebalik Tabir Konvokesyen Pre France-Preparation part 1

2 bulan yang lepas aku & team committee sibuk menguruskan majlis konvokesyen yang telah diadakan pada 13/4/2009. Aku seperti biasa ditugaskan untuk mencari tempat dan sebutharga, dan akhirnya kami memilih dewan Rafflesia di ESSET untuk majlis tersebut. Pada awal bulan 3 kami telah bincang budget untuk konvokesyen dan aku terus isi borang-borang yang berpatutan untuk mendapatkan advance. Alhamdulillah advance dapat 2 minggu selepas tu. thank you to kak EA account unit i luv u muah 1000 x, ishh orang penting ni. Dapat duit terus bahagi2kan duit untuk door gift dan barang-barang lain.

Awal bulan april aku dan Yaqeen terus pergi cari barang-barang yang diperlukan seperti paper bag, stationery dan mencari kedai cenderahati untuk mecari trophy Best Student dan cenderahati untuk Dato' President. Thank you to Yaqeen kalau tak de dia patah kaki beb, Yaqeen ni pengganti kak Aisya. Tak lupa jugak dekat subcomittee untuk door gift aku ni ish tak de 4 orang budak ni terkangkang-kangkang la aku membuat kerja. Thank you Asma(budak ni memang bestla diala yang mencari subcommittee untuk kami), thank you jugak kat Murni, Suhaila, Marsheilla, mereka ni semua student pre France badge ke 7 yang akan fly next year. I will miss them. Untuk tahun depan dapat ke aku subcommittee yang macam diorang ni, mudah2an ek.

kad2 jemputan yang siap untuk di edarkan

tag untuk scroll part yang paling letih nk gunting pastu nk lekat kat scroll

ini la dia rupanya sampai bwk balik rumah itu belum letak ribbon lg pukul 2 pagi aku tidur mengerjakan benda ni

No comments: