Wednesday, April 15, 2009

balas dendam dari Ibu Zara

Ini kes balas dendam namanya ni, wahai ibu Zara ini jawapannya cheeeeeeeeeewah macam nak berpantun lak

1) Umor korang sekarang ni mengikut tahun, bulan, jam, Minit & Saat….huhuhu…..

29 tahun 11 bulan selainnnya nolie tolong kirakan nnt bg jawapan ek he he he tak tau nk kira mcmana


2) Perasaan Korang Keje Kat MFI ni....

Alhamdulillah compare dengan tempat lama kat sini byk benefit

3) Jika saya tidak bekerja di UNIKL MFI mungkin sekarang ini saya sedang.....(ayat mestilah melebihi 25 patah perkataan)

Jika saya tidak bekerja di UNIKL MFI mungkin sekarang saya sedang bekerja di Kumpulan Ikram Sdn Bhd, alamak macam tak cukup je ayatnye kira campur tolak bahagi terima je la jawapan aku ni he he he.

4) Pada umur 60 tahun saya ialah.....(yang ni pun kene melebihi 25 patah perkataan... kalau x nnti korang jwb pendek jer...)

Pada umur 60 tahun saya dah pencen, duduk rumah, insyaallah panjang umur diberi Allah kesihatan yang baik tengah golek-golek dengan cucu kot, kalau diizinkan nak buat reunion dengan member-member blog

5) Attached 1 gambar korang yang korang rasa paling cun arr.....

No comments: