Monday, April 27, 2009

Pesta Buku Antarabangsa

Sabtu lepas aku telah melapangkan diri bersama suami dan anak2 utk ke PWTC, pukul 11 da sampai kat sana, tapi kitorang parking kat the mall, sebab dah tau PWTC mesti penuh punya la. Dalam kepala dah set nk pergi gerai PTS, Alaf 21, gerai buku untuk budak2, dan nak jenguk la gerai buku yang jual buku2 akademik, tetapi bila sampai sana aku singgah satu gerai je iaitu gerai buku kanak2 je sebab dekat sana sesak gila, kesian kat anak2 aku, lepas beli buku diorang terus belah. Tak sanggup nak harungi lautan manusia kat situ.
muka happy ni kakak cover senyum sbb tak de gigi kat depan he he he

inila satu2nya gerai yang sempat kitorang singgah

tengok la ramai sangat, ada yang sengal pandang2 kitorang sbb bawak anak, eh hello aku tak mintak korang bawak anak aku, aku pun tak mintak korang bayar parking nak pandang2 pulak mcm bagus sangat

tengokla muka adik da lemau masa tu

ini gambar masa kitorang dah keluar pwtc tengokla ramai yang berpusu2 menuju ke sana masa tu pukul 1 pm

No comments: