Wednesday, September 21, 2011

ke austin steak lagi

Kali ni aku bawak adik aku beraya kat sini, kes malas masak jadi kita bawak ler makan kat luar tak yah sinsing baju dan bersilat kat dapur kita cuma touch up muka sikit2 then start kereta terus je menuju ke destinasi heheehe.

Mula2 nak pegi bagan lalang mcm boring lak asal datang makan nasi, ikan bakar jd kita tukar selera omputih. Aku rasa portion diorg ni makin mengecil la masa mula2 bukak dulu rasa mcm besar je tapi still kenyang lagi la, air dia bg aku masih murah lagi walaupun diorg dah naikkan harga cuba ko g kedai mamak tak do eh dapat harga mcm tu. Oh diorg da bukak waktu lunch tau.

dah sama besar dengan mak su

lamb chop aku punya, aku kalo ke sini lamb chop je la tak pernah amik order lain

ko mampu habiskan air2 tu, lain kali kongsi je la

tetap dgn sphagetti dia

yang ni lak dgn mushroom soup

mak su dengan yee mee sizzling sedap

so far food kat sini tak pernah menghampakan, jom la try, austin ni berada di seksyen 7 bandar baru bangi korg google je la map nak ke sana ek


2 comments:

attyfir said...

dah dekat kita nie kan..kty pun selalu je ada area sini..

cuba terai grato lak..kt sek 3..dia gerai biasa je..tp spaggeti dia..mmg mabeles..ngn harga berpatutan.

danishahumaira said...

aah kak atty saya keje kat bangi, anak sy satu sekolah dgn firdaus, tak de rezeki je nak jumpa,

grato tu mmg the best la kak, carbonara dia pun walawei..makan je kita ni kan hahahhaa