Thursday, February 26, 2009

Novel baru

Aku adalah peminat setia novel-novel cinta kiranya jiwang-jiwang jugakla he he he antara penulis penulis yang aku minat dan sentiasa menunggu karya terbaru mereka adalah Anis Ayuni, Aisha Sofea dan Norhayati Berahim. Pada hari Selasa lepas aku telah pergi MPH untuk membeli novel baru dari Anis Ayuni yang bertajuk Seribu Kali Sayang, semua karyanya aku telah baca, tetapi selalunya 1 novel boleh habis dalam masa 3 bulan la he he he, mana ada masa beb dengan kerja rumah la, dengan menghadap assignment lagi, dengan karenah anak2. Masa baca novel ni masa nak tidur je tapi baru 2-3 page dah mengantuk tapi at least adalah bahan untuk dibaca boleh la release tension.

2 comments:

Anonymous said...

sama ler kite.. suke bc novel tp akak selagi x abes, selagi tu xleh wat keje laen.. huhu..
pastu bile dh abes, masih terigt2 lg pertistiwa dlm novel tu.. hahaha.. karat tol la!!! adoiii.. saket kepala!!

danishahumaira said...

saya pun mcm tu gak selagi tak abis asik teringat-ingat kisah selanjutnya he he he, ni lagi sorang mcm puteri bongsu jugak takut pegi hospital