Friday, August 28, 2009

Berkelah

Ini cerita sebelum berpuasa, pakcik suami aku telah menjemput kami untuk berkelah di Port Dickson bersama-sama sempena meraikan anak menantu baru mereka, meriah beb tapi tak ramai pulak dapat datang hanya 5 keluarga termasuk kami. Kami berkelah di batu 4 PD ala yg depan pasar malam Sabtu tu, dekat situ tak ramai orang dan selesa untuk kami berkelah. Hari tu macam2 menu ada tuan rumah bawak nasi lemak, ayam goreng berempah, siap bawak tempat pemanggang untuk bakar ikan, kitorang bawak KFC.

Yang paling best anak2 aku ler, seumur hidup diorang ini la kali pertama kitorang bawak diorang g berkelah kat tepi laut, selalu pergi PD mandi pool je, so diorang jakun sikit la main pasir, itupun merengek-rengek nak mandi laut aku tak bagi sebab nanti hitam kulit diorang boleh ke bagi alasan ni he he he(sebenarnya mak dia malas nak tukar2 baju ha ha ha). layan ler gambar2 kat bawah ni ye
yes saya dekat PD ni first time tau berkelah kat tepi laut hu hu hu
3 beradik yang menikmati kebebasan
mama beshnyerrrrrrrrrrrrrrr
tengah menunggu yang lain, anak2 aku dah lapor
yeay dapat bola



tak leh, tak leh ni sy punya ler

pengantin yg ceria, baru balik outstation sure senyum lebar kan kan kan.....

harus adakan empunya diri

mertua vs menantu
mama best la main pasir ni napa masa dulu2 tak bawak kitorang ye
mama penat la nak susu lagi
makan ramai2 sedap wooo hilang diet mak nyah, berteguk2 lepastu minum tea mix

manyak syok maaaaaaaaaaa

saya pun nak diet la mama perut saya da moncit ni hu hu hu
hai anak dara sorang ni kang pecah bola tu kang
montot bertemu montot, keletihan masing2 masa ni pukul 3 lebih bergerak dari PD
suka tengok pic ni dia tengah membebel masa ni

nota: nak g lagi la jom jom jom guarantee best punya

4 comments:

PuTeRi BoNgSu said...

wahhh byk syokkk ooo picnic kt tepi laut...

Anonymous said...

akak next tyme nk g piknik jgn lupa ajak wanna ek..hahahaha
nk jugak menyendeng kt org..hehehehe

danishahumaira said...

to pu3 sangat syok ooo

to wanna bole no problem dik

Ibuhani said...

amboi! siap meniarap posing....haha!