Monday, October 26, 2009

arghhhhhhhhhhhh

Tension, stress semua ada ini gara2 hp aku yang rosak sedih giler, kalo hp tu seringgit dua aku terima la ini sob sob sob, malas nak marah2 dekat org yg rosakkan hp ni kalo marah @ pukul ke hp tu takkan kembali pada asal. terpaksa la tebalkan muka pinjam dulu kat org nasib baik biras aku ada hp spare. Yg lebih menyedihkan all contact no simpan kat phone memory arghhh bertambah tension la aku tolong tolong sapa nak tolong buat derma kilat utk aku ni sedihnya. Nak menghilangkan rasa sedih aku ajak hubby pergi IKEA untuk merawat luka dihati ha ha ha ayat tak boleh belah punya, sepatutnya simpan la duit tu kan tapi lain lak jadinya siapa nak gembirakan hati sendiri hu hu hu. eh eh cop cop, dengar2 IKEA akan dibuka di Putrajaya betul ke, ada sesapa tau pasal ni tolong bagitau ek.


hasil merawat luka hari tu, tambah koleksi tapi dah tak tau nak letak mana, corelle yg beli kat langkawi dulu pun tak de tempat nak letak, ini nama perempuan kan

2 comments:

syariza09 said...

eh..eh..betul ke ikea nk buka d p'jaya? kalo yer, sronok gak senang la sy sbb rmh kt p'jaya

danishahumaira said...

x tau la syariza dgr2 je