Thursday, October 1, 2009

Sampul n Duit raya

Selagi bulan raya nak cerita jugak pasal raya, hari tu dah cerita jalan2 raya, makan2 raya now nak citer duit raya n sampul raya. Fuh susah betul bila anak2 ni da besar dan tau duit raya kan, aku rasa nak tutup muka pulak bila anak2 aku dan2 tu bukak sampul raya depan2 tuan rumah bertuahnya anak. Macam biasa papa diorang tak tunggu sampai rumah masa tu jugak dia bagi lecture kat anak2 aku, aku buat2 makan kuih la. Dah kena sound baru la diorang dapat je sampul raya terus pas dekat mama diorang.

sampul upin n ipin ni jadi rebutan budak2, kelakar la diorang terus transfer duit raya ke sampul upin n ipin, aku beli kat officemate dia kata ni original punya aku sambar 3 packet, 2 packet digunakan satu packet tu simpan sayang la pulak boleh ke camtu ha ha ha.

ni pulak sampul raya yang aku minat napa tau sampul ni tebal la n x mudah renyuk kiranya tak lembik la,sampul ni from prudential (cousin husband kerja kat sana), aku siap keluarkan duit elok2 n sampul ni aku simpan he he he

jom kira duit raya

hadiah untuk anak2 yang telah berjaya berpuasa tahun ini

sebahagian duit raya ni part si adik

nota: hrmm nak simpan ke nak belikan barang

2 comments:

Ibuhani said...

puasa kena upah jugak ker......nak gak....aku puasa tahun ni :)

danishahumaira said...

kak ani puasa tinggal lama tak boleh he he he,