Friday, October 23, 2009

Masak2

Lama tak publish cerita pasal masak2 kan ni nk cerita la. Hari tu malas nak makan nasi so masak la kuew tiow goreng pergi pasar terus beli bahan2nya, berkobar2 nak goreng kuew teow ni he he he.

tumbuk pakai lesung you all ha ha ha giler tradisional ni

kuew teow yg da siap gaul dgn kicap

tak suka daun kucai ganti sawi bole je kan

fish cake n fish ball

udang ganti kerang sama je sedapnya he he he

ini pun nak amik ke tumis jgn tak tumis

msk udang n fish ball n fish cake

masuk semuanya

ok da siap masak dan bole makan

4 comments:

momguess said...

wowwwwwwwwww
sedap nyer
tang udang tu yg buat terliuq sgt

PuTeRi BoNgSu said...

knpa kuew tiuw tu siap2 gaul gan kicap??x nk masin kew??hehehe

wanna said...

akak terliur tgk gmbo kuew tiuw tue..hahahaha
nk ckit blh??

danishahumaira said...

momguess he he he

wanna-ala da abis la nnt kalo nak dtg umah k

pu3-entah aku pun tak tau aku tengok mak aku wat camtu ha ha ha