Tuesday, September 29, 2009

Brunch @ Tony Roma's Garden Mid Valley

Entah macamana bila sampai kat Klang teringat yang aku lupa nak masukkan makanan yang aku hidang pagi raya dalam peti ais. Kalau balik esok takut da basi, nak tak nak aku balik jugak malam tu tapi anak2 tinggal la nak kena marah dengan abah kalo angkut budak2 tu sekali, kes naya nnt. So kitorang pun balik la ber2. Sampai dekat rumah dalam pukul 12 malam ala mata ni memang dah ngantuk gila last2 laki den jugak yang kemas semua tu he he he, siap cakap dengan dia tak leh bukak mata la ayat tak boleh blah.

Pagi 2 Syawal tu sebelum balik Klang g Mid Valley untuk betulkan jam tangan my hubby. Geram dengan org kedai jam tu my hubby tukat battery jam Guess seminggu sebelum puasa. entah camne pagi raya tu dia perasan jam tu macam berkabus je, dia tanya adik aku napa jadi camtu adik aku cakap org tu tak tutup betul. Itu yang pergi balik kedai tu last2 org tu cakap tak boleh betul sebab screw da longgar kena tinggal jam tu dalam 2 minggu. Hangin la kitorang, kita hantar elok2 sampai kat tangan dia jahanam, nak marah lebih2 malas benda dah terjadi kan nak tak nak kena la tinggal kan jam tu kat kedai tu. Aku frust sebab tu hadiah harijadi yang aku bagi kat hubby last year.

Lepas hantar jam, perut da berbunyi minta untuk diisi tengok2 da pukul 12.00 patut la dengan tak breakfast, mula2 plan nak makan kat cafe depan isetan kat garden entah camne lalu depan tony roma's ni berkenan lak he he he terus je masuk. Kitorang makan sandwich je itu pun tak dapat nak habiskan sebab besar sangat sandwich nye meh2 nengok rupanya


aku nyer sorry ek da lupa ler namanya apa2 pun memang sedap beb


hubby punya pun sedap jugak rabak jugak la mulut nak makan ha ha ha

No comments: