Wednesday, September 30, 2009

Syanaz Edlina 27/9/2009

Di bulan Syawal yang mulia ni lahir seorang puteri sulung kepada cousin hubby saya. Sangat seronok sebab dah lama x nampak baby oooo saya sekarang lebih suka tengok baby tau untuk melahirkan baby tungguuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Ada cerita sebalik kelahiran Edlina ni, mak dia cousin hubby saya ni la beria2 nak masak laksa n nak panggil sedara mara dan kengkawan datang rumah dia, bersemangat ni nak masak walaupun tengah memboyot he he he. Suppose due 17/10, so dia ingat dia boleh la meneruskan misi utk buat open house ni. Hari Sabtu tu dia pegi la cari barang2 untuk buat laksa ni siap drive sendiri ok, satu hari suntuk perjalanan nak cari segala mak nenek untuk buat laksa ni. Entah macamana esok paginya tu dia rasa macam nak terkencing bila bangun tiba bushhhhhhh rupa2nya air ketuban dah pecah. Dia call mak dia tanya kalau keluar air tu dah nak bersalin ke lagi mau tanya kan. Terus hubby dia bawak ke KPMC Kajang, dr check da bukak 1 cm.

Dalam pukul 5 lebih camtu kitorg g melawat dah 2 cm, masa kitorang balik dia dah menggelisah rasa sakit dan pukul 9.15 pm macam tu selamat la dia melahirkan Syanaz Edlina, yok tgk gambar baby ni hrmmmm geram sungguh ni terbau-bau wangi baby lagi sekali saya ingatkan saya hanya suka melihat baby orang untuk diri sendiri tunggu!!!!! ha ha ha woo sakit operation tu masih ada lagi ek jgn berangan lepas ni dapat bersalin normal




3 comments:

Ibuhani said...

comeii...baby laksa ni!

danishahumaira said...

comelkan, ada budak sudah jeles maaaa, dia ingat mama dia dpt baby baru hu hu hu

attyfir said...

tomeynya baby...