Monday, June 8, 2009

Cuti Sekolah = Kenduri Kahwin

Bila cuti sekolah je mesti kenduri kahwin berlambak-lambak, naper ek, rasanya budak2 yang sekolah dan cikgu2 je cuti, hu hu hu. Apa pun mereka ada alasan yang tersendiri. Last friday cousin husband aku nikah dekat je kat Labohan Dagang, nasib baik dekat, jadi macam adik ipar aku pergi hantar adik ipar dia bertunang hari Jumaat lepas terperangkap dengan kesesakan lalu lintas on the way ke Kelantan, terperangkap selama 8-9 jam di Kuala Lipis sahaja tau, dari pukul 2.30 petang sampai 8 malam, disebabkan treler terbalik, aduh stressnya kesian kat anak2 buah suami dia la, sampai semua orang berkelah tepi jalan, diorang sampai kelantan pukul 2.30 pagi, bayangkan la ye 9.30 pagi bertolak sampai Kelantan 2.30 pagi aduh serik dibuatnya. ok back to cerita cousin husband aku nikah jom ler layan gambar yg sempat aku snap.
sebahagian hantaran dari pihak lelaki
selamat nikah dengan sekali lafaz, congratulation bro
pengantin perempuan

upacara batal air sembahyang dan penyerahan mas kahwin
selesai upacara batal air sembahyang,
apa la yang dicerita oleh mak pengantin (sebelah kanan) dan baju biru tu pantang nampak camera hu hu hu, harusla kan nak masuk blog
di hari persandingan(my hubby keje so aku n anak2 wakil)


2 comments:

Ibuhani said...

poyo tul budak baju biru tu....he..he..

danishahumaira said...

tu la kak memang agak poyo hu hu hu