Sunday, June 7, 2009

Minggu Pertama Cuti Sekolah

Salam untuk pembaca blog, dah lama x update blog, bukan apa nak rehat sekejap dari mengadap PC n laptop, lagi pun tengah sibuk dengan new intake n pelbagai kerja yg perlu diutamakan dulu, cheeeeeeeeeeeewah he he he, noli, eiz jgn gelak k.

Seperti biasa bila cuti sekolah aku telah import adik ku untuk membantu menjaga anak2 ku lagi pun 1-3 jun aku ada curriculum review meeting untuk jabatan aku di Tiara beach resort PD, so dapat pulak bilik sorang satu apa lagi aku angkut la semua orang ke PD. Hari Jumaat malam aku telah pergi amik adik aku, sampai klang, mak ckp nak belanja makan yippiiiiiiii, lama tak makan2 dgn family ni, so terus pergi tempat makan kat batu 2 klang aku pun tak tau apa nama kedai tu, maklum la dah lama tinggalkan klang ni so dah tak ingat nama tempat2 makan, he he he mesti korang kata aku berlagak, tak la bukan berlagak korang bayang kan aku tinggalkan klang dari umur aku 20 tahun now umur aku 30 tahun see see lama tak lama la dah banyak perubahan berlaku kat tempat aku dilahirkan ni, Dah melalut lak aku, aku panggil kedai makan ni kedai makan 2 7 ringgit(2 orang 7 ringgit), kenapa biarla rahsia, kenangan silam aku tu hu hu hu mampus kalo aku citer kat sini. tak nak citer lalut2 lagi la jom tengok gambo lak

sebahagian makanan yg sempat aku snap

aku n abah
aku n mak
eisya n nenek ala2 manja gitu
eisya n atuk
ni dania aku tak tau la siang tu dia g visit kat zoo sunway, qdees buat trip ke sana, balik tu dia terkenan aksi rabbit, bila aku snap dia wat aksi rabbit ermm sukati la nia
maksu ika yang sabar melayani karenah danish hidayat

No comments: