Sunday, June 7, 2009

Tiara Beach Resort

Department aku telah membuat rancangan untuk buat training n meeting kat PD, yang bestnya jatuh cuti sekolah, dapat la aku sekeluarga bercuti yang sememang nye free tinggal keluar duit makan n duit minyak je, Penginapan ditanggung 100%. Aku telah bertolak pada hari ahad petang, anak2 dah tak sabar nk mandi pool, kononnya nak tolong aku kemas baju tapi yg diorang amik swimming suit masing2 je, malas nk type layan je gambar2 kat bawah ni.
gelagat anak2 ku di pool, yg bwh tu mula2 je takut lepas tu dia yang tak nak naik
jelesnye tengok diorang berendam, rasa aku pun nk terjun sama tapi nk wat camner bos dah ckp aku kena tunggu smpi abis meeting,
dah x der keje amik la gambor sendiri (selamat beb sbb diorg discuss in french language kalo x memang balik ni aku kena wat report hu hu hu)
sebahagian lecturer department aku

nota: sakit kepala la makan kari kambing tadi aduh, rasa nak muntah pun ada,


No comments: