Monday, October 17, 2011

dah lama dapur tak berasap

sebab2nya adalah musim raya, kenduri sana sini, balik keje lambat, dan demam yang tak kebah2. Akhirnya semalam dengan jayanya aku telah berjaya masak huhuhu, menu simple je, ikan masin, sambal belacan + ulam bendi, ayam masak lomak cili api tapi tak pedas boleh, padahal dah letak senggenggam, sayur siew pak choy sos tiram dan ayam goreng tepung. lately ni Danish mesti nak makan ayam tak tau la maybe kat nursery kot,

masing2 dah tak sabar nak makan, tp omaknya sibuk nak snap huhuhu, anak2 terimala mama ni seadanya kang mama merajuk tak berasap lagi la dapur tu,

antara yg sempat di snap owh sebab rajin sangat buat la air limau nipis


2 comments:

nadyia mancetero said...

asal berpaper2 ni kak??? hahaha akak comot ke anak akak ni?hehee

danishahumaira said...

itu namanya amalan membaca walau kat mana2 huhuhu